Projekt cezhraničnej spolupráce medzi Bratislavským krajom a regiónom Dolného Rakúska prináša svoje ďalšie ovocie. Čoskoro sa totiž začne s realizáciou ďalšieho cyklomosta ponad rieku Moravu, ktorý prepojí medzinárodnú trasu EuroVelo 13 Cesta Železnej opony s rakúskou národnou cyklotrasou KTM.
Stavebníctvo
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Cras consequat velit diam, sed ultricies nunc faucibus in. Vestibulum pulvinar bibendum quam, vel molestie ante.
Požiarna odolnosť požiarnych deliacich konštrukcií sa nesmie znížiť alebo porušiť výklenkami, nikami alebo akýmikoľvek zmenšenými hrúbkami konštrukcie, ktorými by sa znížila požadovaná požiarna odolnosť.
Lakované plochy s hlbokým priestorovým metalickým efektom boli doteraz realizovateľné len za použitia viacvrstvového lakovania tekutými farbami. Táto technológia lakovania je však v oblasti architektonických projektov z dôvodu jej finančnej náročnosti a neistej procesnej stability využívaná skôr ojedinele a štandardom sa stalo lakovanie práškovými farbami.
Prekladisko v Čiernej nad Tisou sa začalo budovať v roku 1946, pričom prvé vlaky z východu začali prúdiť na naše územie už v roku 1947. Hlavný stavebný ruch sa datuje v rokoch 1948 až 1962, keď vznikli najdôležitejšie koľajové skupiny, rampy a k nim prislúchajúce administratívne a prevádzkové budovy.
AVG GROUP je známym slovenským výrobcom hál, ktoré sú vyrobené v certifikovanom výrobnom závode podľa prísnych európskych noriem a vnútropodnikových smerníc. Výroba hál AVG ponúka najlepšie konštrukčné riešenia, ktoré sú overené stovkami realizácií. Haly od AVG GROUP našli svojich spokojných zákazníkov nielen na Slovensku a Česku, ale aj vo Francúzsku, Rakúsku, Maďarsku, Nemecku, Poľsku alebo aj v Južnej Amerike.
Panely noba sú ako živý organizmus. V ľubovoľnej dĺžke stúpajú do svahu, dokážu sa zdvihnúť až do výšky 6 m, sklenené preklenú aj mosty, dokážu sa zalomiť, oživia starú stenu. A ak treba, dokážu sa sklopiť.
Od začiatku výstavby tunela Žilina musela spoločnosť Metrostav v úlohe zhotoviteľa riešiť nepriaznivé okolnosti v podobe extrémne náročných inžinierskogeologických podmienok. Práce, ktoré si vyžadovali technologickú disciplínu, realizovala vlastnými kapacitami aj technickým zázemím.
Poslanie spoločnosti Systemair stavia vývoj produktov do popredia. Veríme, že inovatívne technológie môžu pomôcť zlepšiť vnútornú klímu pri súčasnom znížení spotreby energie a dopadu na životné prostredie. Záleží nám na vzduchu, ktorý dýchame, a na našom prostredí.
Mostný objekt bol navrhnutý v podobe dvoch samostatných paralelných mostov so spojitou nosnou konštrukciou s konštantným komôrkovým prierezom, budovaných technológiou postupného vysúvania.
Po osadení okna sa pred montážou parapetného klinu poistná hydroizolačná fólia musí zrezať do tvaru polmesiaca.
Rekuperačná jednotka Flair 325 od výrobcu BRINK je certifikovaná výskumným ústavom Passive House Institute. Dosahuje podľa normy EN-13141-7 jednu z najvyšších tepelných účinností až 94 %*, navyše v kombinácii s najnižšou spotrebou energie na trhu 0,16 Wh/m3*.
Diaľnica D3 Hodějovice – Třebonín vytvorí spolu s predchádzajúcou stavbou D3 Úsilné – Hodějovice obchvat Českých Budějovíc, ktorým sa odvedie všetka tranzitná doprava z existujúcej cesty I/3 v úseku České Budějovice – Krasejovka, ktorej kapacita je v súčasnosti úplne vyčerpaná.
Trhliny na fasádach môžu vznikať najmä z dôvodu nedodržania technologického predpisu pri realizácii.
Naša divízia oceľových konštrukcií v roku 2020 dokončila výrobnú dokumentáciu oceľových konštrukcií na projekte EPERIA II – druhá etapa výstavby obchodného centra v Prešove.
Spoločnosť Xella sa ako riadny člen aktívne zapojí do práce BIM Asociácie Slovensko (BIMas) a českého spolku czBIM. Tento krok je súčasťou vízie a poslania spoločnosti Xella, ktorá sa usiluje o vytváranie a poskytovanie moderných spôsobov riešenia a partnerstva v celom cykle stavby.