Nemalou mierou prispel k prechodu statiky od logaritmického pravítka k počítačom, vychovával študentov a stál pri zrode úspešnej firmy Allplan Slovensko.
Inžinierske stavby
Na novú autobusovú stanicu si Bratislavčania počkali dlhšie, ako bolo pôvodne v pláne. Dokončenie veľkolepého projektu developera HB Reavis sa muselo niekoľkokrát posunúť.
Projekt Oosterweel Link predstavuje nové, 15 km dlhé diaľničné spojenie na záverečnej fáze obchvatu R1 okolo Antverp (Belgicko). Obchvat Antverp je pritom kľúčovou súčasťou základnej transeurópskej dopravnej siete (TEN-T). Na predmetnom úseku sa nachádza množstvo zaujímavých vystužených zemných oporných konštrukcií s kamenným alebo zeleným lícom dosahujúcich výšku až 17 m.
NDS zadala zákazku na štyri roky združeniu na čele so spoločnosťou Doprastav. Z ôsmich uchádzačov štyroch vylúčili.
Modernizácia obaľovne v Kalinove bola v roku 2021 pre Strabag jednou zkľúčových aktivít s environmentálnym rozmerom.
Významný medzinárodný výrobca izolačných materiálov TECHNONICOL pôsobí na Slovenskom trhu prostredníctvom obchodno-distribučnej spoločnosti Bitumat už od roku 2008. Korporácia TECHNONICOL vyrába strešné, hydroizolačné a tepelno-izolačné materiály, ktoré produkuje v 57 výrobných závodoch v celkovo 87 krajinách naprieč Európou a Áziou.
Tunel Milochov spolu s tunelom Diel a mostom cez vodnú nádrž Nosice skracuje modernizovaný úsek Púchov - Považská Teplá z devätnástich na šestnásť kilometrov.
Odklad sa pohybuje v mesiacoch. Zvýšiť by sa mala aj zmluvná cena.
Vodné dielo Ružín bolo vybudované v rokoch 1962 až 1972 a vyžiadalo si nové usporiadanie cestnej siete v tejto lokalite, a tým aj realizáciu viacerých premostení ponad vodnú plochu nádrže. Tieto mosty sa budovali v rokoch 1964 až 1969, ešte pred napustením priehrady.
Diaľničný úsek Čadca, Bukov – Svrčinovec je súčasťou diaľničného ťahu D3. V križovatke Hričovské Podhradie sa napája na diaľnicu D1, ktorá tvorí základný ťah Slovenskou republikou v smere západ – východ. Riešený úsek D3 dopĺňa diaľničnú sieť v smere Žilina – Kysucké Nové Mesto – Čadca – Skalité, čím s úsekom D1 vytvára od Bratislavy jednu zo severojužných dopravných osí Slovenska.
Pandémia covidu-19 ovplyvnila celosvetovo turizmus a mobilitu obyvateľstva, čo sa dotklo najmä leteckého priemyslu. Letiská sa dostali do veľmi nepriaznivej finančnej situácie a priority investícií v rámci ich rozvoja sa zredukovali, prípadne pozastavili.
Sprevádzkovanie diaľnice D4 a rýchlostnej cesty R7 v Bratislave výrazne odbremenilo najmä mestské časti Vrakuňa a Podunajské Biskupice, kde je doprava plynulá.
Aj v roku 2021 pokračovala spoločnosť SMS a. s. v realizácii prác na zákazke Považany – kanalizácia s plánovaným ukončením v zmluvnom termíne v decembri 2021.
V portfóliu mostných dilatačných záverov (MDZ) spoločnosti mageba je aj typ TENSA®CRETE. Ide o MDZ pre šírky dilatačných špár do 80 mm pri type RE a 100 mm pri type RE-LS. Typ RE-LS má povrch vo forme sínusových platní, ktorý znižuje hluk, a to až o 80 %.
R4 Severný obchvat Prešova, I. etapa, je súčasťou dopravnej siete Európskej únie TEN-T, ktorá patrí do medzinárodného európskeho ťahu E 371 v smere zo severu na juh. Realizáciou tejto etapy sa prevedie doprava v smere od Sabinova do mimoúrovňovej križovatky Vydumanec na diaľnicu D1, čím sa odľahčí doprava v meste Prešov.